SPORTSKA DIJAGNOSTIKA

Zdravstveno usmjereni plan i program treninga

Unaprijed kreirani ili individualizirani plan i program treninga, usmjeren ka poboljšanju razine zdravlja ili nekom točno određenom cilju

UNAPRIJED KREIRANI PLAN I PROGRAM TRENINGA

HIIT

“High intensity interval training“

Radi se o vrsti intervalnog treninga visokog intenziteta (otuda dolazi i ime HIIT – High Intensity Interval Training). U našoj ponudi možete pronaći:  

  • HIIT trening posebno osmišljen za žene 
  • HIIT trening posebno osmišljen za muškarce 

Ovaj kratak, ali vrlo intenzivan trening, idealan je za sve ljude koji žele poboljšati svoje zdravlje i oblikovati svoju figuru, ali ih u tome ometaju vlastiti tempo života i dnevne obaveze. HIIT trening u pravilu traje do 30 minuta, a njegova dodatna prednost leži u činjenici da ga se može napraviti bilo kada i bilo gdje te za njegovo izvođenje nisu potrebni nikakvi rekviziti. Ovakva vrsta treninga izuzetno je učinkovita u smislu sagorijevanja kalorija, a istovremeno dolazi i do ubrzanja metabolizma.  

Važno je napomenuti da je kvalitetno zagrijavanje prije izvođenja ovakve vrste treninga od najvećeg značaja. Koncentrirajte se na pravilno izvođenje vježbi. Vježbe visokog intenziteta predstavljaju učinkovit način očuvanja fizičkog zdravlja bez obzira na vašu dob, spol i antropometrijske mjereOvom vrstom treninga doprinosite očuvanju funkcije srca i krvožilnog sustava, poboljšanju fleksibilnosti, izgradnji mišićte povećavate brzinu metabolizma u stanju mirovanja. 

Da biste imali koristi od ovog plana i programa treninga, nužno je isplanirati i vrijeme regeneracije organizma nakon napora. Naime, kako biste izbjegli bolove u mišićima i zglobovima te pripremili tijelo za nove izazove, morate tijelu dati vremena za odmor. Taj odmor ne mora nužno značiti ležanje, dapače, čak je i korisnija opcija tzv. „aktivnog odmora“ kroz šetnju, plivanje, istezanje ili jogu.  

Ovakav tip treninga otklanja uobičajeno glavni razlog za preskakanje vježbanja – nedostatak vremena 

Žene osobitu korist od ove vrste treninga mogu imati u smislu redukcije potkožnih masnih naslaga, prvenstveno zato što žene prosjeku imaju veće količine potkožnog masnog tkiva u odnosu na muškarce. Muškarcima, pak, ovaj trening može biti privlačan u kontekstu činjenice da HIIT trening dokazano povećava razinu testosterona, što vodi povećanju snage i mišićne mase. 

 


UNAPRIJED KREIRANI PLAN I PROGRAM TRENINGA

Kombinirani trening za mišiće abdomena i nogu

Trening koji objedinjuje kompleksne vježbe za kombinirano jačanje kora i donjih ekstremiteta

Ovaj zdravstveno usmjereni plan i program treninga uspješno povezuje vježbe za muskulaturu abdomena i vježbe za jačanje muskulature stražnjice i nogu. Zdravlje kralježnice u direktnoj je korelaciji s muskulaturom abdomena, budući da je osnovna zadaća tih mišića podupiranje kralježnice i držanje posture tijela, dok je njihov izgled ipak više pitanje estetike nego same funkcije. Gotovo kompletan opseg pokreta u različitim zglobovima ljudskog tijela proizlazi iz mišića trupa (eng. „core“ – jezgra). 

Muskulatura trupa koju jačamo ovom vrstom treninga sastoji se od: 

  • Ravnog trbušnog mišića (m.rectus abdominis) 
  • Poprečnog trbušnog mišića (m.transversus abdominis) 
  • Unutrašnjeg i vanjskog kosog trbušnog mišića (m.obliquus abdominis) 

 

Savijanje kralježnice, rotacije u trupu, okretanje torzaitd. – sve su to pokreti koje omogućuju i direktno ovise o navedenim mišićima. Zbog različitih pokreta pri kojima se aktiviraju, za pravilno jačanje svih mišića trupa potrebne su i različite vježbe, a sve kako bi se uspješno obuhvatila kompletna muskulatura trupa. Za izraženiju trbušnu muskulaturu, odnosno za stvaranje „pločica“ na trbuhu, potrebno je kombinirati kardio, HIIT, trening snage i prije svega pravilnu prehranu. 

Najveći učinak vježbanja ostvaruje se pravilnim izvođenjem vježbe, stoga je nužno usmjeriti koncentraciju u tom smjeru. 

Mišići glutealne regije (stražnjica) također spadaju među najvažnije mišiće u tijelu. Bez ovih mišića uobičajene stvari poput hodanja, bile bi nezamislive. Trening usmjeren na ovu mišićnu skupinu među najtraženijim je vrstama treninga u svijetu fitnessa. Prema rezultatima recentnih znanstvenih studija, za m. gluteus maximus jednako su učinkovite vježbe s većim i vježbe s manjim brojem ponavljanja. Dodatno, uz angažman mišića stražnjice aktiviramo i mišiće nogu te dolazimo do čvrstog i vretenastog izgleda i, još važnije, poboljšavamo posturu tijela i izvođenje osnovnih kretnji, poput već spomenutog hodanja. Ova kombinacija vježbi omogućuje efikasan trening koji za cilj ima učvršćivanje muskulature stražnjice, nogu i trbuha, a posljedično tome, i lumbalnog dijela leđa. 



UNAPRIJED KREIRANI PLAN I PROGRAM TRENINGA

UBW

“Upper body workout“

Ovaj brzi trening za razvoj gornjeg dijela tijela možete ugurati u svaki raspored. Moderan način života i velika količina dnevnih obaveza često ne pružaju dovoljno vremena za trening kojim održavate i poboljšavate vlastito zdravlje te istovremeno oblikujete svoje tijelo na Vama privlačan način. Srećom, dobro isplanirani i učinkovito osmišljeni programi treninga pružaju Vam mogućnost da već u kratkom vremenskom periodu dođete do željenih rezultata.  

Ovaj popularan trening među muškom populacijom možete izvoditi s minimalnim izborom lako dostupnih rekvizita ili potpuno bez njih, a dodatna prednost je treniranje u svom domu, u prirodi ili u hotelskoj sobi, između sastanaka ili dok ste na putu. 

Ovaj zdravstveno usmjereni plan i program treninga sastoji se od vježbi koje doprinose razvijanju i povećavanju muskulature ruku, bicepsatricepsa, ramena, prsa, leđa i trbušnih mišića. Kao i kod HIIT treninga, poželjno je odraditi dobro i temeljito zagrijavanje kako bi se tijelo bolje prilagodilo na napor koji slijedi. Krenite lagano i koncentrirajte se na disanje, a najviše pažnje posvetite pravilnom izvođenju vježbe. 

Uvijek je lijepo vidjeti dobro oblikovane ruke i leđa, a osim estetskog dojma snaga tih dijelova tijela važna je za kontrolu svakodnevnih pokreta te poboljšanje fleksibilnosti i pokretljivosti. Trbušni mišići osim atraktivnog izgleda imaju veliki zadatak u držanju kralježnice. Prsa i leđa su prilično velika mišićna skupina što omogućuje široku lepezu dostupnih vježbi. Također postoje mnoge maštovite kombinacije vježbi za mišiće ruku tako da vam trening ne postane monoton i dosadan. 



ZDRAVSTVENO USMJERENI PLAN I PROGRAM TRENINGA

Individualizirani plan i program treninga

Program treninga namijenjen isključivo Vama!

Multidisciplinarni tim stručnjaka u sportsko – dijagnostičkom centru Poliklinike Ribnjak prati najnovija kineziološka istraživanja i saznanja te sve nove spoznaje ugrađuje u programe treninga osmišljene prema vašim željama i potrebama kako bi Vi na najučinkovitiji način stigli do željenog cilja. 

Nakon izvršene kupovine ovog zdravstveno usmjerenog plana i programa treninga, ispunit ćete specijalno dizajnirani upitnik, preko kojeg se naš tim upoznaje s Vašim životnim stilom i navikama. Ukoliko kupnju izvršite putem internet bankarstva, na vaš e-mail stiže poveznica koja vas vodi na upitnik, a ukoliko kupnju ovog programa vršite fizički, u našem sportsko – dijagnostičkom centru, tada upitnik ispunjavate na licu mjestaOd ključnog je značaja da upitnik ispunite što je točnije i preciznije, kako bi naš tim stručnjaka mogao osmisliti najbolji mjesečni trening za vas. Jednom kada je Vaš zdravstveno usmjereni plan i program treninga završen, šaljemo Vam ga na e-mail adresu. Trening je u potpunosti individualiziran i namijenjen Vama, a njegovo ukupno trajanje je 30 dana.  

Sva dodatna pitanja i nejasnoće vezane uz program treninga možete riješiti upitom na naš e-mail. 

 



ZDRAVSTVENO USMJERENI PLAN I PROGRAM TRENINGA

VIP plan i program treninga

Posebna vrsta treninga uz konstantno monitoriranje stručnjaka za kondicijsku pripremu

Detaljan VIP program osmišljen prema vašim željama. 

Ovaj poseban program osmislili smo zbog Vas i Vaše želje za još većim angažmanom našeg tima– Nakon izvršene kupnje ove vrste programa (bilo putem Internet bankarstva, bilo na licu mjesta), kroz ovo VIP savjetovanjedobivate mogućnost detaljnog dogovora o Vašem VIP tretmanu (individualni treninzi s certificiranim trenerom, prehrana, satovi plesa, dijagnostički postupci). 

Očekujemo Vas u našem sportsko – dijagnostičkom centru u Ulici grada Mainza 17! Vidimo se! 




Ukratko


Poliklinika Ribnjak jedinstvena je ustanova na području Republike Hrvatske. Objedinjuje različite grane medicine, a sve kako bi ostala vjerna svom sloganu “Zdravlje i Ljepota. Zajedno”. Ortopedija, napredna sportska dijagnostika, funkcionalna i kineziološka rehabilitacija, estetska kirurgija i tretmani, usluge su koje pružamo svakodnevno, stručno i u skladu s najnovijim profesionalnim standardima.

Poliklinika Ribnjak jedinstveno je mjesto primjene načela regenerativne medicine u vidu aplikacije MATIČNIH STANICA i AUTOLOGNE KONDICIONIRANE PLAZME, dok individualno prilagođenu rehabilitaciju primjenjujemo kao komplementarnu metodu u funkciji što bržeg i kvalitetnijeg oporavka.




Newsletter


Prijavite se za newsletter Poliklinike Ribnjak i primajte pogodnosti i novosti izravno u svoj inbox.



    Poliklinika Ribnjak 2020. Sva prava pridržana.