BOLI ME RAME – što mi je činiti?

Brojni su uzroci bolnog ramena. Saznajte više u nastavku.
ORTOPEDIJA RAMENA

Sindrom bolnog ramena

Funkcionalna anatomija ramenog zgloba

Po izboru hrvatskih pacijenata

Najdoktori 6 godina zaredom!

Prepoznata kvaliteta i pouzdanost usluge već šestu godinu zaredom. Brinemo za Vas i Vaše zdravlje na najbolji mogući način. Uvjerite se sami!

Svi zglobovi u ljudskom tijelu su tisućama i tisućama godina evolucijom usavršavani sustavi koji čovjeku omogućuju obavljanje svih jednostavnih i kompliciranih radnji neophodnih za njegovo preživljavanje. Svaka deformacija bilo koje komponente tih složenih sustava dovest će do neravnoteže po pitanju funkcije ostalih struktura koje izgrađuju zglob, a  samim time do narušavanja funkcije ne samo deformiranog dijela zgloba, već do deformacije i malfunkcije čitavog zgloba. Srećom, u takvim situacijama aktiviraju se različiti kompenzacijski mehanizmi u vidu izvanzglobnih struktura (ligamenti, tetive, mišići) koji svojim pasivnim i aktivnim djelovanjem stabiliziraju zglob čija je funkcionalnost anatomski narušena, no ti kompenzacijski mehanizmi imaju svoj kapacitet i ukoliko se on premaši, dolazi do simptomatskih manifestacija zglobnog poremećaja.

U skupinu bolesti ramenog pojasa koje se svrstavaju pod pojam sindroma bolnog ramena ubrajamo sve bolesti koje se ne klasificiraju u prirođene i stečene bolesti ramena. Vrlo često su nejasnog porijekla, a uspješno se liječe i konzervativnim i, u težim slučajevima, operativnim metodama. U sindrom bolnog ramena ubrajamo poremećaje kao što su:

Poliklinika Ribnjak 2021. Sva prava pridržana.